Frågor och svar

Här hittar du vanliga frågor och svar om oss och våra produkter.

Vad kostar frakten?

Alla beställningar på butik365.se är fraktfria. Du behöver med andra ord inte betala någonting extra för frakt, oavsett hur stor eller liten order du lägger.

Vilka fraktmetoder har ni?

Vi skickar alla våra paket med Postnord fraktfritt. Mindre ordrar packas i varubrev medan större ordrar skickas som paket.

Vart skickas min beställning?

Din beställning skickas till den adress du angivit i samband med din beställning. Om det är ett litet paket eller varubrev kan det levereras direkt till din brevlåda, annars kommer det till ditt närmsta postombud.

Kan jag ändra min leveransadress i efterhand?

Vi kan ändra leveransadressen på din order förutsatt att vårt lager inte har påbörjat hantering av den. Vi försöker hjälpa dig så gott det går, men har lagret påbörjat hantering av din order så kan vi inte längre ändra leveransadressen.

Kontakta vår kundtjänst så fort som möjligt om du önskar ändra leveransadress.

Kan jag spåra min order?

Ja, så fort din order har skickats av oss får du ett mejl med ett sändningsnummer och en spårningslänk.

Hur kontaktar jag er?

Du kan alltid kontakta vår kunniga kundtjänst via e-post: info@fi-store365.fi.

Det går även bra att ringa till oss på Tel. 070 450 86 32

Kan jag returnera min order?

Ja, du kan returnera din order i de flesta fall. Läs igenom vår Retur och återbetalningspolicy för mer information om vad som gäller och hur en retur går till.

Har butik365 en fysisk butik?

Nej, det har vi tyvärr inte utan vi arbetar bara med vår webbutik och säljer på nätet.

Vart är min orderbekräftelse?

Vi skickar din orderbekräftelse så fort vi kan efter det att du har gjort din beställning, vanligtvis inom 10 minuter. Ta en titt i din skräppost om du inte har fått någon bekräftelse och dubbelkolla så att du har angivit rätt mejladress. Om du inte hittar någon orderbekräftelse, var god kontakta kundtjänst så kollar vi upp vad som har hänt och hjälper dig.